illiDANE
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

illiDANE

illiDANE guild forum
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tak for den her gang :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sarahdk
Admin
Admin



Antal indlæg : 29
Age : 36
Location : Århus
Registration date : 15/10/07

Tak for den her gang :) Empty
IndlægEmne: Tak for den her gang :)   Tak for den her gang :) Icon_minitimeSøn Nov 18, 2007 2:15 pm

Heysa boys'n'girls!

Som nogen ved, og andre ikke ved, så er jeg gået af som guildmaster i illiDANE, og gået ud med Light! Grunden er fordi at jeg gerne vil lave endinstances og det er derfor jeg vil game! Med al den inaktivitet i guilden har jeg kunnet mærke at jeg mere ville smadre guilden en gavne den! OG derfor så jeg, sammen med nogle af officererne at Sarahdk kunne være den perfekte guildmaster (: Og det er det! Med stor ambition og aktivitet i guilden er det den perfekte løsning. Dette betyder ikke at jeg giver jer den kolde skulder tværtimod - hvis i har brug for hjælp eller lignende (: Hoxy vil stadig være i guilden så jeg er ikke helt smuttet Very Happy og hvem ved - det kan godt være jeg kommer igen !

Men tak for den her gang og håber vi ses in-game!


OBS OBS OBS

Denne besked er skreven af light ikke mig (SarahDK) Smile som i nok også har kunnet læse jer frem til


Sidst rettet af Søn Nov 18, 2007 11:47 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nelfine

Nelfine


Antal indlæg : 8
Registration date : 08/11/07

Tak for den her gang :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for den her gang :)   Tak for den her gang :) Icon_minitimeSøn Nov 18, 2007 11:46 pm

Denne post er skrivet af Light.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sarahdk
Admin
Admin



Antal indlæg : 29
Age : 36
Location : Århus
Registration date : 15/10/07

Tak for den her gang :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for den her gang :)   Tak for den her gang :) Icon_minitimeSøn Nov 18, 2007 11:49 pm

ses light.. du har en fast spot hos os åben.. os med din pala Razz

kan godt forstå dig og er bare trist over at andre ikke giver mig en chance før de vælger faktisk at smadre det hele

/SarahDK
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tak for den her gang :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for den her gang :)   Tak for den her gang :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tak for den her gang :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
illiDANE :: FFA Forums :: general snak-
Gå til: